I need some help with a girl ;-;

ray just say this to get the girl to be attracted to you frfr ong no capโ„ข :100: :100: :100: :100: :100: :fire: :fire: :fire: :fire: :fire: :fire: :fire: :fire: :fire: :fire: :fire: :fire: :fire: :fire: :moyai: :moyai: :moyai: :moyai: :moyai: :moyai: :moyai: :moyai: :moyai: :moyai: :moyai: :moyai: :moyai:
Rizz Rizz Face GIF - Rizz Rizz Face Calculus GIFs

1 Like

Doinโ€™ the things that Iโ€™ve never wouldโ€™ve known. Treat like white tees. Donโ€™t get me dirty. Love love love, on me. Love on, love on me. :speaking_head::speaking_head::fire::fire::fire::fire::bangbang::bangbang::bangbang:

1 Like

how was it you just ghosted us

1 Like

She cheated on me already chat :skull: :cry:

7 Likes

dang, thatโ€™s sad.

my friend wants to know if yโ€™all even truly together tho?

1 Like

We were, I took her out to the movie and we went to a small park after where we just kinda held each other on a bench for a little bit. Apparently, someone told her that I cheated on her, so she just kinda repaid the favor ig.

4 Likes

Do you still want her after this?

1 Like

Sheโ€™s dirty man she shouldโ€™ve came to you first

2 Likes

Heck no man im torn, thats super scuffed

1 Like

remember.
Bros before hoes (idk if this is a bad word or not but)

2 Likes

fr
I donโ€™t think thatโ€™s a bad word

1 Like

Good man. Its time for the gym.

1 Like

I frequent the gym lol, hs American football is too competitive not to

1 Like

Go gym harder. Free motivation

1 Like

Cant gym less i have a class twice a day everyday :slight_smile:

So, a surprising update: one of my good friends is interested in me. Iโ€™m scared of women now wth

2 Likes

Ye women are very scawy

2 Likes

Very scary. Very very scary. No offense to any women helping me out constantly :sweat_smile:

2 Likes

Completely unrelated to the discussion but whats your deadlift

450-500, havent done max in about 3 weeks tho

1 Like